спробувати інший розмір шрифту: 60% 70% 80% 90%
Фундація імені князів-благодійників Острозьких
Увійти | Зареєструватися

Як розвивати органічне виробництво на Рівненщині?

09 жовтня 2016 р. у конференц-залі ресторану «Шкварочка» в рамках щорічної інформаційно-просвітницької кампанії «Тиждень екологічного споживача-2016: Живи органічно!» за підтримки Шведського товариства охорони природи» і МАМА 86 Фундація імені князів-благодійників Острозьких, ГО «Аналітично-інформаційна група «Портал», ГО «Центр суспільних дій «Сівітас» і ГО «Зелені ініціативи» організували круглий стіл на тему «Розвиток органічного бізнесу на Рівненщині».
Мета заходу, яка була досягнена, – популяризувати органічне виробництво серед виробників сільськогосподарської продукції Рівненщини та виробити стратегію стрімкого розвитку органічного бізнесу.
Програма заходу включала: презентацію журналу «АгроPRO» який розпочав свою роботу на національному рівні; підведення підсумків Тижня екологічного споживача у Рівному, який складався із серії презентацій органічної продукції та поширення інформації про переваги органічного споживання.
В ході семінару було розроблено план заходів з просування органічних продуктів на 2017 р. А також можливості створення регіональної торгової марки «Зелене Рівне» та відповідного стандарту органічних продуктів, вироблених в регіоні. Обговорили також можливості заснування клубу «Органік Рівне» або (Зелене Рівне), який діятиме на базі Рівненської філії Української горіхової асоціації.
У події взяли участь 22 особи, серед яких: директор департаменту агропромислового розвитку Рівненської ОДА Надія Переходько, голова асоціації фермерів та приватних землевласників Рівненщини Дмитро Українець, голова правління ВАТ «Рівнехолод» Василь Мартинчук, власник ресторану «Шкварочка» Андрій Хотенко представники громадських організацій, науковці Національного університету водного господарства та природокористування, місцеві власники фермерських господарств, виробники органічних продуктів, дистриб’ютори.